Co pokrywa gwarancja?
- wady powstałe poprzez niewłaściwe użytkowanie
- niewłaściwe złożenie akcesoriów/sprzętu
- nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa
- brak konserwacji użytkownika
- nieodpowiednia konserwacja akcesoriów/sprzętu przy użyciu niewłaściwych preparatów
- uszkodzenia na skutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)
- opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z modelem produktu
- fakturę lub paragon zakupu
- zdjęcia usterki
Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne
Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:
1. Serwisowanie sprzętu
2. Konserwacja sprzętu
3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją
4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru
Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 302 97 18.
Kilka słów o Punkcie Serwisowym:
- Serwis Techniczny dla marek Reebok Professional, Arsenal, Impulse, Tuff Stuff, Tiguar, TRX w Polsce dla reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych jest realizowany przez firmę Bacha Sport.
- Wieloletnie doświadczenie i wykwalifikowana kadra pozwala na szybkie i efektywnie lokalizowanie i usuwanie powstałych usterek.
- Posiadamy ponad 50 tysięcy różnych części zamiennych dla rożnych sprzętów i akcesoriów sportowych.
- 95% usterek usuwamy tego samego dnia, w którym otrzymaliśmy uszkodzony sprzęt.
- Logistyka na każdą rękę. Jeżeli nie jesteś w stanie dostarczyć sprzętu osobiście do punktu zakupu lub bezpośrednio do punktu serwisowego skontaktuj się z nami. Zamówimy dla Ciebie kuriera, który odbierze uszkodzony produkt na nasz koszt. Zapłacisz tylko za przesyłkę do Siebie.
Zakres działań Punktu Serwisowego:
- Udzielanie profesjonalnego wsparcia technicznego autoryzowanym dystrybutorom. Klienci indywidualni powinni się skontaktować w pierwszej kolejności z punktem sprzedaży w celu zgłoszenia reklamacji.
- Serwis jest odpowiedzialny za usuwanie usterek powstałych podczas użytkowania sprzętu sportowego zgodnie z warunkami gwarancji oraz wady, które mogły powstać podczas procesu produkcyjnego lub transportu.
Organizacja Punktu Serwisowego:
- Wyłącznym autoryzowanym Punktem Serwisowym marek Reebok Fitness, Reebok Basketball, adidas Table Tennis, Body Sculpture, Body Style, Cornilleau, LifeTime Basketball, Impulse, TuffStuff, w Polsce jest firma Bacha Sport.
- Adres Punktu Serwisowego: Bacha Sport, ul. Kozielska 439, 44-164 Gliwice.
- Punkt Obsługi Klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00.
- Kontakt: tel: 32 302 97 18 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">